Brand & Content Marketeer – Bouw een nieuw landelijk consumentenmerk

Door Hello 24/7

Wat je krijgt

  • Unieke kans om een nieuw landelijk consumentenmerk neer te zetten
  • Alle ruimte om ijzersterke campagnes te bedenken, te ontwikkelen en uit te voeren
  • De kans om te bouwen aan een nieuwe maatschappelijke innovatie in Nederland
  • Een jonge en frisse organisatie, waarin nog veel kan worden bedacht en uitgewerkt

Wat je meebrengt

  • Een campagneportfolio dat voor zichzelf spreekt
  • Relevante achtergrond, kennis en ervaring in de marketing
  • Je bent een teamplayer, je werkt makkelijk samen en inspireert anderen

Wie is Hello 24/7?

Ongetwijfeld heb je je wel eens zorgen gemaakt om je ouders. Daar sta je niet alleen in. Dagelijks maken honderdduizenden 45-plussers zich zorgen om hun ouders. Omdat ze steeds langer, zelfstandig thuis wonen. En omdat een plek in de zorg niet meer vanzelfsprekend is. Het is vaak een uitdaging voor mensen die door een druk eigen leven of bijvoorbeeld afstand tot het ouderlijk huis veel zaken voor hun ouders regelen. Hello 24/7 helpt 45-plussers die hun ouder(s) willen helpen zo lang mogelijk zelfstandig te blijven wonen op een verfrissende nieuwe wijze. Een slimme marketingstrategie is daarbij de sleutel tot het succes. Daar zoeken wij een getalenteerde en bedreven marketingcollega’s voor.

Samenvatting van de rol

Als Brand & Content marketeer ben je een bron van inspiratie en ontwikkel je zelfstandig content en omnichannel (Earned, Owned en Paid) campagnes voor onze volledige dienstenrange. Dat doe je niet alleen, je werkt daarin samen met onze grafisch designer, head of product, technische lead en externe partijen. Onze diensten bestaat uit onze regel-het-samen-app, onze vriendelijke, veilige en vertrouwde diensten en onze slimme, technologische oplossingen om langer veilig thuis te wonen.

Je bent in staat om op strategisch niveau campagnes mee uit te denken en deze vervolgens om te zetten in actie. Daarbij ben je dus ook tactisch en operationeel sterk, je kunt uit de voeten met marketing tools en bent in staat om content te schrijven en te creëren. Je put ervaring uit eerdere werkzaamheden, bij voorkeur op het gebied van retail- en consumentenmarketing. Op die manier weet je onze doelgroep, de “45-plusser” die de zorg draagt voor een ander, aan te spreken en te inspireren.

Bovenal zijn jouw belangrijkste eigenschappen dat je reclamisch en creatief kunt denken, een duidelijk overzicht hebt van wat er nodig is en sterk bent met content.

Wat ga je doen?

  • Op basis van consumenteninzichten, onze dienstenrange en je eigen creativiteit ga je succesvolle crossmediale-campagnes ontwikkelen. Zowel online als offline.
  • Je bent het dagelijkse aanspreekpunt op het gebied van marketing en werkt intensief samen met collega’s en directie.
  • Je stelt KPI’s op en zorgt dat deze gehaald worden
  • Evalueren en aanscherpen van nieuwe en lopende campagnes, je vormt hier een mening over en weet dat om te zetten in besluiten
  • Contact houden met onze partners, zoals Univé, KPN en verschillende overheden
  • Flexibiliteit is essentieel, geen dag is hetzelfde en het is belangrijk dat je meebeweegt met de werkzaamheden die de organisatie van je vraagt

Wie ben jij?

  • Je combineert werk- en denkniveau op hbo- of wo-niveau met een relevante achtergrond c.q. studie in de marketing
  • Daarnaast heb je de nodige jaren werkervaring in de marketing, bij voorkeur in verschillende posities en bij B2C-bedrijven
  • Je bent in staat snel een overzicht te vormen van wat er moet gebeuren, brengt daar structuur in aan en weet dit vervolgens te realiseren
  • Dat doe je in teamverband, dus je bent een teamplayer die eenvoudig mensen motiveert en enthousiasmeert
  • Jouw campagneportfolio spreekt voor zichzelf
  • Je bent sterk op het gebied van project- en stakeholdermanagement: je kunt elk onderwerp met iedereen bespreken, ongeacht hun expertisegebied of niveau.
  • Je bent vanzelfsprekend bekend met alle online marketingkanalen:
  • Je zorgt voor relevant verkeer op de onlinekanalen. SEO, Social Media, SEA, A-B testing en Google Display advertising weet je op de juiste manier in te zetten en optimaliseren
  • Je analyseert data om continu je acties te optimaliseren met o.a. Google Analytics
  • Je treedt op als aanspreekpunt bij diverse projecten als het gaat om de doorontwikkeling van de digital marketing strategie en online/offline marketing kanalen in samenwerking met externe bureaus.
  • Je hebt eerder een online marketing budget beheerd
  • Je bent creatief en een maker, visueel ingesteld en tekstschrijver
  • Idealiter ben je bekend met software als Adobe CC Suite, vooral met Indesign en Photoshop

Interesse?

Laat ons weten waarom jij geschikt bent en stuur je sollicitatie naar aandeslag@hello247.nl. Gewoon eens langskomen of bellen voor een kennismaking mag natuurlijk ook altijd. Heb je nog vragen over deze vacature of zie je andere kansen of mogelijkheden? Bel met Alex (06 465 14 780) of mail ons op aandeslag@hello247.nl.

Over Hello 24/7

Wij zijn Hello 24/7, een nieuw Connected Care concept met landelijke ambitie. Als consumer-tech bedrijf ontwikkelen we de regel-het-samen-app, inclusief bijbehorend bestelplatform, voor een grote doelgroep van honderdduizenden potentiële families met zorgen om hun dierbare(n). Het zijn de kinderen die hun ouder(s) willen helpen zo lang mogelijk zelfstandig hun leven te leiden.

Met een club bevlogen specialisten zijn wij bezig om deze nieuwe markt te creëren. We proberen op innovatieve wijze, met de inzet van technologie, een groot verschil te maken voor deze grote groep Nederlanders. Vanwege grote interesse vanuit de markt willen we ons merk op een professionele en sterke manier neerzetten. Daarvoor zoeken wij aanvulling op ons team.

We bieden een marktconform salaris, inclusief vakantiegeld en passende vakantiedagen om erop uit te gaan. We werken hard met elkaar, om Hello 24/7 tot een succes te maken. Daarbij vieren we onze successen tijdens leuke borrels en gezellige uitjes. We letten op elkaar en er heerst een goede sfeer. We zijn resultaatgericht en no-nonsense. En natuurlijk krijg je korting op onze producten als je zelf zorgen draagt voor een ander.